söndag 9 oktober 2011

Ja just ja....

Jag anmälde mig ju till denna sak för ett tag sedan:




   Har väl inte överpresterat saker precis....men Jobbar på det!

Just nu är det detta Bokomslag som skall sys ihop. Tyckte det var en fiffig ide´att även sy fast ett bokmärke. Jag som
oftast har mellan 3 - 5 böcker på gång! Har ju aldrig bokmärken så det räcker.....Men nu är det väl själve den....



Mitt blivande bokomslag.

Så här det ut i sin helhelt sittandes på boken.

Tror att det kommer att bli fler liknande omslag. Bra sätt att skydda mina älskade böcker  :o)

Har även en väska på gång, men kan inte bestämma mig för hur locket på den skall vara..*sur*....Återkommer med
bild när jag vet.

Sy lugnt allihop så ses vi....

Kram vonna

2 kommentarer:

  1. Sicken bra idé den stjäl jag omgående. Nästa vecka åker jag till Malmö sen är det vara e vecka tills vi åker till Habo, jösses vad skoj det ska bli.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Mönstret hittade jag på Online Virkcafé på fb. Den mäter ca: 60cm från mitten till ena spetsudden.

    Ska du göra den själv så rekommenderar jag en mycket större storlek.

    SvaraRadera