torsdag 26 maj 2011

Betong

Igår färgade jag garn, idag gav jag mig på detta med Betong. Spännande! Jag har läst på Internet, en del om hur
allting skall göras. Lite vatten och en del betong, blanda, kladda, inte andas in osv. Naturligtvis, så fick jag en del
i ögonen! Fy fabian vad ont det gjorde!! Massor med vatten i ögonen och skölja. Kändes som svetsloppor!!! Undrar
om jag vågar sova inatt....Tänk om jag inte kan öppna ögonen imorgon?....*hjälp*...

En del av bunkarna jag använder, har jag köpt i vår celebra Second Handaffär! ...Tvålkopp, 5:-, Metallbunke 10:-. Passar min skrala kassa perfekt! 

Nåja, detta är iaf mina första betongalster! Hoppas de blir bra så jag kan visa upp dem här...SEN!

Ligger ett rabarberblad under

Testing, testing.

"Billiga hörnan"...*S*...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar