söndag 18 september 2011

Ja, ja...

   Dags för lite skrivande. Har hänt en hel del sedan sist.

Jag har tursamt nog haft en hel del jobb, vilket har varit toppenkul. Har även sökt en massa arbeten, igen!....
Blev i förra veckan uppringd av en rektor här i Götene. Hon har en vakant tjänst på en Förskola i en specialgrupp.
Har varit på intervju.....väntar som vanligt på Besked. Men det roliga är, att jag är bokad där på arbete nu imorgon,
måndag den 19/9...Spännande värre.

Igår kom min härliga lillasyster, Kekke, hit med pappa. Han ska vara här i Götene i en månad. De ska göra stambyte
i hyreshuset där han bor i Solna. Beroende på vad pappa orkar och vill göra, så tänkte jag att vi ska åka till Grästorp
en dag, men även bjuda hit min lite "galne" kusin "Majallen" med fru Gittan. Där vilar inga halta löss...*S*...
Tror det kan muntra upp pappa massor.

 Utmaningen:

Som jag anmälde mig till från september till Oktorber, ni vet den där med Påslakan och sy....Hm den har liksom
fallit i träda!...Undrar vad som hände"....Kanske kan skylla på Rogers 60-årsfest, jobbjagande, Af-jagad!..*S*....
Äsch, jag har inte kommit till skott bara. Men det här är tyget, som jag har tänkt göra något utav....(någon gång)



 Lite höstbilder från trädgår´n:
Päronträdet, dignar under tyngden av mängder päron.

Äpplen, högt som lågt! Lite för mycket ibland....


Hösten är på ingång. Inte nödvändigt, men ändå..

Nu är det lite mellis till pappa som gäller. Så ha en fortsatt fin söndag allihop.
                                         Kram
                                            Vonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar