lördag 24 september 2011

Stickevent....

                              Stickevent i oktober.....Hurra!!

   NUuuuu har även jag betalat Stick"lägret" som är i oktober.....Läger blev det, för hur 17 böjer man ordet EVENT??...
Jag har ingen aning så därför läger...*S*...Det finns säkert någon som tycker det är att häda, men vad katten, vi ska ju
campa ihop i ett hus, med många andra stickfreaks!  Carina och jag åker från Götene....Sen vet jag att allra finaste, goaste My, från Stockholm kommer att dyka upp. My är en härlig "gammal" bekant från "stan"....

Ska bli så spännande att delta i detta. Undrar vad jag ska ta med mig att sticka på?...Finns ju en hoper med UFO:n, men
det följer nog även med "Något nytt".

Ojoj, om bara september kunde vara slut och snart slutet av oktober vore här.....*L*....


Sticka vackra vantar från Tiinas shop....

Kan ju göra klar Melvins andra gula socka....

Eller bara njuta av alla vackra garner som kommer att finnas.....
Nu dags för lite go middag, tillsammans med Roger och lilla pappa.

Kram
Vonna

        

2 kommentarer:

  1. Hej på dig
    Jag såg ditt inlägg i min blogg. Vill du att jag tar bort dig från utmaningens deltagarlista?

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får det jättemysigt! Kram =o)

    SvaraRadera