lördag 11 februari 2012

Jaja....

Tänkte vara en duktig Mommo Buppe och sticka en Batmanfilt till Mommos finaste,
Melvin. Hade hittat en sånn´ filt för ett tag sedan och Nu banne mig skulle den göras.

Till saken hör att den är på engelska och jag åker till Trosa, Melvin, på tisdag 14/2!
Hade kanske inte skadat om jag börjat något halvår tidigare med filten!  Men är man
sent ute så är man....suck!...

Nåja, kom till varv 34 , sen var det tvärstopp! Meilade till härliga Ulrica Eder, på Fb och till
Kristina S, även hon på Fb, för att fråga om hjälp!!
Gud hör bön, för ganska omgående kom det från Ulrica:" Ring mig!"  Tack för att du hjälpte mig
vidare i den engelska stickvärlden! Nu ska jag bara försöka få till det hela. Går det inte, så blir
det en virkad 5stjärnigfilt, som Mempa får.

Nu ska jag försöka mig på några varv...så får vi se hur det går.

Ha en fortsatt fin lördag alla vänner.

Kram vonna



SPIDERMANnew[1].pdf                (ingen aning om det funkar)..*S*...

2 kommentarer:

  1. Klart jag hjälper dig om jag kan. ;) Hoppas det gick bra för dig. Kram =o)

    SvaraRadera
  2. Skam den som ger sig! det klart du fixar det.

    SvaraRadera