söndag 12 februari 2012

Tekniken och jag!

Har fram tills idag, varit en ganska bra kombo. Men så sket sig allt idag eller igår...*funderar*
hade för litet minne på kortet i mobilen, så det vart knökafullt. Fick upp två varningar, så lilla jag
började metodiskt, (tveksamt) rensa lite snyggt i programmen i mobilen.
Allt verkade så bra. Mobilen fick sitt minne tebx och jag blev utan: Textinmatningen, ingen kontakt med
datorn. Måste ju flytta över allt för att rädda...om det går.

Så vad gör jag nu???  Sitter här och är döarg på mig själv. Tursamt nog går det att ringa på eländet..
ännu!
Hoppas jag kan få hjälp med allt imorgon, för annars blir jag galen!

Vill ha igång min lilla mobil!

SÅ ska den se ut, när den funkar.....*S*....

Ha en fortsatt fin kväll.

Kram vonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar