måndag 2 april 2012

Tävling hos garnomera

http://garnomera.wordpress.com/2012/03/30/tavling-3/#comment-868

Här är ytterligare en enormt fin sida, med många fina sjalmönster att göra. Hon har skapat en sjal, som heter
Pyttipanna.    Funderar på om det kan vara något för mig...att göra alltså. Är ju så förbaskat
dålig på att läsa mönster, krånglar till det mer än nödvändigt tror jag. Kanske, kanske provar.

Men först, deltar jag i hennes utlottning av en massa fina garner. Häng på du med vettja!

GLÖMDE ju att berätta: Jag vann garn på Fb Online stickning idag...*mallig jag*....
Får ett fint garn, Regia, från Textilhuset i Arvidsjaur. Är jättelycklig för detta.
Tack Textilhuset för er supporting med garner.


Nu tror jag inte att det var mer idag....iaf inte för sekunden. Nä, väskan jag brottas med, syr, kommer på bild imorgon. Önskar er alla
en fin måndagskväll.

                                                           kram vonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar