lördag 9 juli 2011

Moholmsstrippen... www.402.se

Hallå, då var det dags med en tävlingshelg igen. Denna gång ganska nära hem endast 5 mil
Vi har inte Mercan med, då den inte är hel, utan bara Victors Juniordragster. Vi får avvakta med Mercan ett
tag till. Åter igen måste de plocka ner motorn...Billigt och bra  ;o)

Jag tog med mig två stickningar, som vanligt. Till den ena, hade jag glömt mönstret....och till den andra stickorna!!
Blir så förbenat trött på mig själv ibland!  Hur fabian kan man glömma något sååååå viktigt?....
Så när jag kommer hem blir det till att packa ner stickorna och mönster i "kappsäcken" så allt är klart till nästa gång.
Om 3 veckor blir det troligen Tierp Arena som vi kör på. Spännande, då det är en nyöppnad bana för i år. Ska vara helt
suverän att köra på, att campa på!  Kommer ett utlåtande senare när vi varit där  ;o)

Nu är det strax matdags, så" mattanten" ska sätta igång med att värma fläskfilégrytan till de andra och en quorngryta till mig.

'Önskar alla en fortsatt fin kväll.

Kram vonna


Victor med sin far, Jerker, innan första vändan.

Genomgång...........


Lustgas vill jag ha på min hoj, Katten!!  Hm, tror inte min kära går med på det bara.....

2 kommentarer:

  1. Vi åkte förbi där ute igår vid lunchtid. Synd att du glömde stickor o mönster! Sånt kan göra en mer än lovligt galen. Hoppas vi ses snart!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hittade dej via FB,Kul att du också har en blogg.Spännande det där med Popcorn Racing.Vilken otur att du glömde så viktiga saker som stickor och mönster:)Bra idé att ha en liten påse som ligger klar.Kram

    SvaraRadera