söndag 24 juli 2011

Tävling hos Fru Albertsson

                              

Satt igår, lördag 23 juli och läste igenom de Bloggar jag tycker mest om. Kom till denna då
http://frualbertssons.blogspot.com/.   Hon virkar mest och underbart fina saker dessutom.
Nu lottar hon ut en massa fina garner. Ta chansen du med att vinna något av dem.
Jag håller tummarna att jag vinner.  

Hade tänkt klippa klart gräsmattan idag, men det räcker att jag snart tänker tanken, så vid-
öppnar sig himlen...*blää*....Har en minimal bit kvar att klippa...Snälla, låt det bli sol denna
kommande vecka. Håll även tummarna att jag får lite jobb. Jobbigt att inte ha pengar, ni vet.
Tur jag har en hel del garn att roa mig med. Finns en hel del tyg också för den delen.  ;o)

Ha en fortsatt fin söndag..

                     Kram vonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar