torsdag 7 juli 2011

Sockar + hälar= Dålig kombo!!

  Hej igen.

Köpte boken, Värma en liten. Helt enorm, med många fina, enkla saker att sticka.
Tänkte göra sockar, Utan speciell häl. Har nu gjort ett par och ska sy ihop dem.
Vad händer?....Får inte till den där "flärpen" som ska bli/vara häl! Blir så irriterad
på mig själv som inte fattar.
Men annars är de fina....*S*....


När jag var i Solna förra veckan, gick jag till min favoritgarnaffär. Ejes garn. Ajsha hade fått in ett garn som består av
10 olika garner! Häftigt värre. Naturligtvis köpte jag det....hm.....Skall sticka en sjal med 12:ans stickor. Mönstret, tja det skrev hon ner på ett gammalt kvitto....*S*...Blir spännande att göra.


Kolla in det fina mönstret till höger
om garnet.....De ni!! Ajsha i ett nötskal!

Ha en fortsatt fin sitckkväll, kanske tillsammans på http://www.facebook.onlinecafe.se/

                           Kram vonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar