torsdag 14 juli 2011

Upprepat...

Tja så har då även jag repat upp, en nästan Helt färdigstickad sjal!!  Undrar vem som har "lärt" mig detta?...Hm...
Jag vet nog....Mönstret jag använde, har jag lyckats med förut, men nu gick det bara åt pipsvängen hela tiden!
Inte många varv som blev rätt. Hur fabian kan det bli så?  Stickade denna gång i Karuni, som jag Ääälskar. Men det ville inte alls bli rätt.

Nåja, då jag lärt av en "uppreparmästare" här i Götene  ;o)    så insåg jag, att det fanns inget annat att göra.
Börjar väl med något annat istället. Tex en babykofta som stickas i ett stycke. Finns i boken: Värma en liten.


 Blir nog en liknande i lila till Nizen, mitt barnbarn. Superenkel och rolig att sticka. Sockarna ur denna bok, blir nog aldrig sockar! Blev ju helt fel.....Kanske, kanske repar jag upp dem. Den som hänger med här, får se.....*S*...
Ha en fortsatt fin vecka,

kram vonna

2 kommentarer:

  1. Man ska göra det man är bra på, och jag gillar att repa upp.....sån är ja!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet att du gillar att repa upp..... Tycker du e häftig pga det!
      Ha de gött ....

      Radera