fredag 19 augusti 2011

Halens

  Hej där,

Länge sen sist.  Har varit borta några dagar, så det kommer bilder och lite text, SEN!....Måste hitta sladden till
kameran så jag får över bilderna till datorn....(sikken ordning jag har)....

Under tiden dök det ner en katalog från Halens, med bara barnkläder. Jag har ju fyllt i barnuppgifterna i mitt konto...
så mina 2 "små barn" födda -81 och 84 finns med där..*S*...
Hittade billiga fodrade galonbyxor till Mommos finaste. Allvädersbyxor med fleecefoder. Kostar endast 99:- paret,
så jag har beställt varsitt par till dem. Cerise (ja jösses) och svarta.

Hittade fina ponchos, som jag helt har snöat in på.  Vill ha allihop, fast egentligen vet jag inte till vad?!  Funkar ju inte
att jobba i, men det ser så läckert fint ut! Visst måste det vara ok då?.....

Halens 249:-
Jag har försökt mig på att lägga in en länk till bilden, så det kanske blir dubbelt upp nu. Spelar inte så stor roll, det visar ju bara hur mycket jag vill ha en poncho.

Så där ja, dags att leta efter sladden igen...Lika bra det, för ute spöregnar det. Vi som skulle plocka undan de sista sakerna
ur garaget innan Rogers födelse dags kalas!  Handlar om cirka 50 flyttkartonger som ska stuvas undan Ovanpå garaget.

Nu, mot gömstället för sladdar... :o(

  Ha en bra fast regning dag....

  Kram vonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar