fredag 19 augusti 2011

Vinn en Sovande Räv...(tyst, tyst....)


Titta in på denna Blogg:   http://kungenomajkis.blogspot.com/

Hon har 2 barn, kallade för Kungen och  Majkis. Underbart fin Blogg, om en mamma med en handkappad
son och hans lillasyrra.  Men allting verkar så härligt, fast jag tror det finns nattsvarta dagar även där.
Mamman, syr fina klänningar till Majkis, och ibland visar hon upp dem på Bloggen. Kungen får sina saker.  Han har helt andra önskningar, han är ju kille! Jag gillar denna sida enormt mycket.

Jo det jag skulle komma till..*S*...var att hon lottar ut en jättesöt virkad räv!  Vinner jag inte, får jag nog lov att virka en
själv! Fast mönstret är på engelska....*suck*...offrar mig gärna.  :o)
 
 Mycket läsvärd sida...

  Kram vonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar