tisdag 2 augusti 2011

Stickningar i parti och minut....

   Hjälp, börjar bli lite många saker på gång nu! Det är mössor och tröjor till Kongo (lr hur det nu blev), tröjor till
barnbarnet Denize = 2 stycken, snurrsockar och tröja till hennes storebror, Melvin (mommos finaste)...hm...jaja
Nizen också!  Två stycken sjalar på gång, den ena till mig och den andra blir en julklapp till ???? Kan jag ju inte tala
om Nu, då blir det ju ingen överraskning.....

Jo visst ja, sen håller jag på och syr kläder till båda barnbarnen...Tur jag är arbetslös..*S*.....Fast, det skulle vara roligare
att ha ett arbete att gå/åka till! Men det kommer vällan vid tillfälle.

Nu är det dags att gå in på Online stickcafe´på http://www.facebook.com/   Alltid lika roligt att se allt fint som skapas där.
Och även att "prata" med en del vänner.

Nu Over and out för idag. Sticka/virka lugnt.

Kram vonna

  Skall bli tröjor till Melvin


Två par ballongbyxor till Nizen


  Min sjal. Mönstret hittade jag hos http://parlmudden,blogspot.com/  Superenkelt, men ändå så fint.


 Snurrsockar till Melvin. Mönstret, tja det är ett hopplock på maskantal från lite olika ställen som jag har läst.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar