tisdag 14 juni 2011

Arbetsförmedlingen

Det är vad jag har roat mig med nu ikväll. Jag kunde ha haft mycket roligare! Det är Online stickcafe´på
http://www.facebook.com/  och istället har jag fått skriva in alla arbeten och utbildningar jag har haft och gjort!

Blää, om det nu inte leder till ett nytt arbete. Kanske skulle starta något eget...*funderar*....Satt och funderade
förut vad jag skulle vilja göra. Svaret blev och är: Starta något med Recycling. Kan tänka mig att man tex. fixar
nya tyger på gamla lampor, målar och pyntar avdankade tavlor, gör något av gamla spetsar...Hade miljoner med förslag i skallen, men kanske inte ska lägga ut alla här ;o)

Letade lite på Nätet efter recycling och hamnade på denna fantastiska sida:
http://inspirationsfabrik.blogspot.com/   Perfekt! Man kan ju börja i liten skala, tills alla bara vill ha återvunna saker!

Jag riktigt njuter av alla miljoner som kommer att ramla in!..Va, tror ni inte på ide´n?  Hm....nu blev det jobbigt. Jag som
tror stenhårt på denna ide`.......

Jaja, börjar väl med att göra klart plåtburken jag satt tyg runt om. Tänkte sätta en blomma i den.  Har några avklippta jeans-
bitar som jag tänkte sy något utav. Jeansväska är inte helt fel....Då är det 3 bitar kvar  *S*...
Kanske ska gå igenom vad jag har för saker att ordna till, innan jag öppnar affären....*L*....

(hittade bilden på nätet)
Ha en fortsatt fin kväll,

 kram vonna

1 kommentar:

  1. vilken BRA ide :)) och du...jeansväska funderar jag oxå på att göra...med en och annan nit som prydnad :))

    SvaraRadera