torsdag 9 juni 2011

Gräsmattan = Djungel!

Hallå där i Blogg världen.

Igår tänkte jag klippa gräsmattan, då den inte blev klar i söndags pga regn!  Släpade ut eländet på gräset , fyllde på
med bensin, på med handskarna och RYCK!! Inte ett enda dugg hände....Vad glad jag blev.....*arg*...
Försökte ett par gånger till......men det var bara att ge upp. Jag som tänkte göra fint tills Roger kom hem..*där fick
jag för det*.....Tråkigt.
Kanske beror det på att gräset är för tjockt nu...kanske ska inhandla en tröska istället. DET borde fungera.

Var iväg och klippte mig idag. När jag komhem, så var jag bara tvungen att prova med gräsklipparen en gång till.
Lika stendöd idag! Nu skiter jag i det. Roger får vara snäll och hjälpa mig igång med den.

Nu är det Online stickcafe på http://www.facebook.com/  Missa inte det. Jag ska trassla en stund till med en sjal, sen blir det dags för mat. Ha en härlig stick/virkkväll allihop.

   Kram vonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar