fredag 24 juni 2011

Midsommarafton...

                                    MIDSOMMARAFTON 2011

Dagen då man ska plocka 7 sorters blomster och lägga under kudden. Allt för att drömma om sin tillkommande....Vilka konstiga ord egentligen....Men jag är överlycklig att min kära sambo, äntligen är hemma, efter 2 veckor i Belgien!
Kommer att bli en toppendag, nu när han är hemma.
Vädret är inte på topp....regnet hänger liksom bakom grannens hus....Måtte det stanna där!
Om några timmar skall vi till Rogers syster, Lillemor, och äta midsommarmiddag. Blir kul och gott!

Tja annars har det väl inte hänt så möe här. Håller på och syr på Nizens jacka...men det vill sig inte med fodret. Blir så
arg!!   Klipper snart sönder jackan...Ändå har Lillemor hjä'lpt mig med både att sy och peppande ord. Tack för all din
hjälp! ;o)

Nu ska vi klippa till tyg till madrasser som ska med i Bussen nästa helg, då det är tävling i Vårgårda. Vi får lite fler natt-
gäster i Bussen då. Mer rapport om detta kommer.

  Ha en härlig dag.

  Kram Vonna

2 kommentarer:

  1. Ha en riktigt go midsommar, själv har jag varit hos pappsen på USÖ, nu är jag hemma i stugan och vad hittar jag här? en sovande make.
    Ses snart!

    SvaraRadera