söndag 12 juni 2011

Kolla in hos.....

        Pingstdagen 12/6 -11

http://lunnagardshantverk.blogspot.com/2011/06/jippi

Hon firar att hon har haft 1000 besökare. Jag har varit där och anmält mitt intresse till ett par handledsvärmare.
Anledningen till att jag gick in dr, var för att kolla en söt tunika som hon stickat till sin lilla dotter. Jättesöt, både
flickan och tunikan.

För övrigt har jag klippt klart gräsmattan idag! Äntligen  ;o) Fick för mig att kratta upp allt gräs....men tror jag
har tagit mig vatten över huvudet!  Ryggen gillar inte allt detta med att klippa ännu mindre att kratta....
Gör ett nytt försök imorgon.

Nu ska jag koppla av med lite tv-tittande tillsammans med min kära Roger, Imorgon åker han till Belgien i 2 veckor.
Deprimerande tråkigt, men ett måste. Jag börjar att arbeta igen på onsdag, så veckan går nog fort.

Önskar er alla en fortsatt fin söndagskväll.

 Kram vonna


1 kommentar:

  1. Kul att du tittade in hos mig Vonna!! Håll tummarna för att du vinner! :-)

    SvaraRadera